dilluns, 9 de novembre de 2009

Murades

Si la fe mou muntanyes la voluntat enderroca murs. No vivim ni viurem mai en el millor dels móns possibles, però ni crec que la idea fos bona ni em sembla que el capitalisme hagi fracassat. De l'antiga Txecoslovàquia a Ucraïna l'únic que es va acabar van ser les dictadures comunistes. Quan la nostàlgia idealitza el passat viscut el present incomoda i es gangrena. Quan s'idealitza un passat que no has viscut el futur sempre és alternatiu i rebel. Només la llibertat de poder gosar equivocar-te és més alta i més forta que qualsevol mur, que qualsevol dogma. "I tanmateix, la remor persisteix".




Per cert, aquesta nit, a les 23h. Enric Casasses, Eduard Escoffet, Arnau Pons i Ramon Farrés oferiran el recital poètic "Poesia catalana a Berlín". Serà al Goethe-Institut, carrer Manso, 24 ,de Barcelona. 

1 comentari:

Dani Ferré ha dit...

Em sembla molt bé que es fagin recitals poètics catalans al Goethe Institut i sobretot de gent amb tanta anomenada. Però, no sé perquè, em sento exclòs d'esdeveniments tant bonics i escassos, com interessants per gent, que com jo, té parents que viuen i han nascut a Berlin.

Sóc poeta autodidacta, no tinc nom, ni senyera, ni orientació de cap mena. Tant sols segueixo el meu cor i el meu cor em diu que hi ha molta ignorància i molta sapiència de no res.

Gràcies per donar-me veu si finalment surt aquest comentari en el seu blog.

Firma: Un desencantat.